Tillägnat Ehlin och Sandra

I måndags kom min kärlek hem. Det var väldigt mysigt. Jag hade gjort pannkaksbrunch med ägg från Jespers gård och det var dom GODASTE pannkakorna jag någonsin ätit! Och dom gulaste!
Igår hände inget särskilt. Jobb på kvällen...
Idag var jag i skolan på möte några timmar, lunch med Cath vid Oxford Circus och sen mötte jag upp med dagens födelsedagsbarn - Linnea, och drack drinkar!
Nu är det kväll och jag p l u g g a r. Det går trögt. Hoppas på mer motivation imorrn. Orkar inte sitta med den här uppgiften över helgen och definitivt inte på måndag kväll!
Puss
Bild från helgens utgång:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag vill också ha pannkaksbrunch,får vi göra när jag kommer och hälsar på :)

2011-04-01 @ 11:44:44
Postat av: Anonym

updateupdateupdateupdate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback