Tillägnat Ehlin och Sandra

Sandra!!!
Läser du ens nu då? Jag tillägnar alla inlägg till dig och Ehlin bara för ni har tjatat så. Nu vill ja se lite uppskattning i form av kommentar ;)
HEJ KÄRA BLOGG!
Va kul att du finns. Så jag får skriva av mig.
Nej... Idag var det back to school. En mkt produktiv dag. Ett grupparbete där 2/4 dök upp. Varav 1 inte lyckats pricka in ett enda möte på 1,5 månad. Hurra vad jag älskar group works! Hade lite media law tutorial. Jobbade med den grafiska novellen som nu är K L A R! Hurra för det också på riktigt! Och sen åkte jag hem, köpte chips och cola och skrev 800 ord. HUUUUUURRA för mig!
Redigeraren suger i det här blogprogrammet. Jag kan inte göra radbrytningar.
Och jag har druckit för mkt cola. Övertrött. Borde verkligen sova. Tisdagsmorgonen är alltid den svåraste morgonen att vakna på. Varför funkar inte Solsidan?
Om en vecka precis får jag gå och lägga mig med min pojkvän men tills dess är det jag och mössen - inte så pjåkigt det heller får ja be att tala om!
Som tur är använder jag mig inte av limråttfällor. Det är ett papper med lim på som mössen ska fastna på när dom går. Tydligen så fastnar fötterna men i panik drar dom sig lösa. Fötterna sitter kvar och kroppen ligger blodig nån decimeter därifrån när an hittar den på morronen. INTE så trevligt.
Jag har fått så mkt muskunskaper här i London så ni anar inte :)
Menmen, det var läggdags som sagt!
Bara så ni vet så har jag gjort typ 5 radbrytningar mellan varje stycke i det här inlägget. Vad gör jag för fel?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: elis

STACKARS MÖSS :(



men jag gillar att du bloggar iaf : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback