Tillägnat Ehlin och Sandra

Men titta här! Ett till inlägg så snart efter det förra? Det var vääldigt längesen, hehe.

Idag var det back to school efter lilla upphållet. Jag och Cath kämpade på med våran graphic novel som ska vara klar nästa vecka. Den blir riktigt bra tycker jag. Ska ge er ett litet smakprov när den är klar.
Slutade redan vid 12.30(som varje onsdag iofs) och då åkte jag till S Ken där jag mötte upp Andrea. Tog en promenad till Hyde Park och The Orangery där vi åt lunch. Afternoon Tea för Andrea och mini sandwiches plus tomat/mozarella-sallad för moi. Gick vidare till High Street Ken och kollade i några butiker. WHAT'S UP med HMs äckliga parfym?!?! Stod inte ut där inne..
Tubade hem till West Brompton, tog ett powernap och sen har jag jobbat sen klockan 6 ikväll på kära puben. Gör ca 3-4 skift i veckan på en pub som ligger runt hörnet från där jag bor! Väldigt behagligt och börjar trivas väldigt bra med hela grejen...
Nu lyssnar jag på Spotifys toplista över mest spelade tracks. Känner att jag måste hänga med bättre med alla coolingar där ute! Vem är liksom Diddy?! Vad hände med Damien Rice? :P
Nu vet ni då. Roligare än så här kommer inte den här bloggen vara men ni har bett om det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback