Älskade Sverige!

Heeello!
Är hemma i Sverige över helgen för att fira Anton som fyller 20 på tisdag. Massa släkt kommer hit imorrn så det blir kul.
Landade på svensk mark igår och efter ett väldigt drygt tåg kom jag till Karlstad runt 8-tiden igår. Åkte raka vägen hem till Ehlin där det svirades om, hem till Sanna för förfest och sedan ut på omtalade Club Moments.. Trevligt, trevligt, jag träffade fina Anna som tydligen är i Karlstad och minglar en gång i veckan. KUL!
Idag har jag hängt med mamma och nu på kvällen var jag och Anton på A night at the opera. En Queen tribute på Scala Teatern. Hur bra som helst=)
Det är så skönt att sova i sin säng igen! Den är verkligen bäst. Även om sängen i London nu är "trevligare".

Wellwell, sova tidigt ikväll för imorrn ska jag åka in till stan tidigt och äta frukost med världens bästa Sandra.
Heeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback