Slutet på säsong 1

Idag är det fredagen den 11 juni.
Jag har varit i London i precis ett halvår.
Idag gör jag mitt näst sista pass på restaurangen. På söndag blir det staff party efter mitt sista.
På onsdag åker jag hem!

Det ska bli sååå skönt att komma hem ett tag - under sommaren dessutom! Har ju inte varit hemma dom två senaste. Kommer vara i värmland i ca en månad för att sen åka tillbaka till London för två dagar av lägenhetsvisningar och hoppas, hoppas, hoppas signa ett kontrakt med min William för en lägenhet i september. Efter är det Kroatien som väntar i sisodär 5-6 veckor. Först en vecka med bästa tjejerna och sen en månad av jobb. Kommer bli AWEEEESOME!

Hm, nu ska jag nog traska till Munster Road och köpa frulle.
Vi ses i Sverige!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback