LONDON EDITION!

Vad händer egentligen med Londonbloggen? Har gått över en månad IGEN. Kan ingen komma på ett bra straff som jag måste göra varje dag jag inte uppdaterar?!

Dom senaste dagarna har varit väldigt bra. Kan bero på att jag varit ledig en massa!
I torsdags var det först jobb som gällde men eftersom min ass. manager har gjort en helomvändning från att ha varit världens bitch fick jag sluta tidigare. Tog taxi till Mayfair där jag preciiiiiis missade en braksushimiddag(Synd jag som älskar det japanska köket!) Sen drog hela sällskapet till en klubb men innan det började spåra blev jag hemskjutsad på cykel genom heeela London. Finfint!
Fredag-Lördag hade jag och William Sara-weekend. Den innehöll massa solsken, picnic vid Themsen, Cinnabonätning, världens-finaste-klocka-present, mkt vila, bokläsning, framtidsplanering, Planet Hollywood, mexikanskt, Dominos och häng i olika parker.
Söndan innehöll jobb hela, hela dagen. No coments. Trött på jobbet.
Igår var det måndag och Cissi är i stan och hälsar på. Vi satt på ett italienskt hak i flera timmar och firade våran 1-årsdag. Och vi har väldigt mkt gemensamt den tjejen och jag. Från elev till instruktör bland annat.
Tisdag idag och jag har inte kommit ur sängen än fast det är strålande solsken ute. Men ska bli ändring på det nu. På med nya solglasögonen och senare ska jag möta upp Johan, Cissi och Jessica!

Ha en bra dag.
Puss och kram




Andrea, jag, Bettan på påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback