Lägenhetsproblem

Godkväll!
Idag har bara varit ännu en intesägande jobbdag. Dom börjar bli fler och fler tyvärr och det känns väldigt meningslöst. Därför flyttar jag tillbaka hemresedatumet till Sverige hela tiden. Det som från början var månadsskiftet juni/juli har nu ändrat sig till början mitten av juni.
Mkt händer just nu annars i boendeväg. Och efter många om och men kommer 4 av oss 5 som bor här nu flytta på fredag/lördag till en pyttelägenhet, visserligen ännu mer centralt.. Ingen ultimal utväg för nån men det är sånt här liv man lever i London när man är 22 år antar jag.

Nu ska jag äta vit toblerone och hjälpa Andrea rensa ur vårt kära 222-rum. Inatt är sista natten vi sover ihop här på Edgware road.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellis

Kul att du uppdaterar gumman :) Det vill jag ha mer av! Kommer du hem i juni nu? Svara mig på fb, så jag får veta vad som händer och sker! PussochKram

2010-04-15 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback