Tonight I´m cleaning out my closet..

Jag veeet att jag är världens sämsta på att slänga grejer men ikväll har jag gjort en liten rensning. Har faktiskt slängt både plastsnobbenfigurer och gamla Funtasie och Julia-tidningar :D Dock klarar jag inte av att slänga mattehäftena från ettan på gymnasiet...

MKT värdefullt är dock alla brev jag och Linnea skickade till varann i mellanstadiet. Och reglerna till rutboll! Hittade världens sötaste block från 4an där jag skrivit upp alla olika bänkplaceringar vi hade m.m m.m. Kära Eddie. 4an är nog min favoritårskurs.


Det blev ännu en vända till farmor idag. Firade hennes namnsdag och åt massa god kvällsmat. Fast sen blev jag hungrig nyss igen så har precis slängt i mig en tallrik med pasta.
Också har jag hunnit med en promenad med L och planerat London med William.

Nu ska ja nog fortsätta lite med rensningen i mina lådar så jag kan lägga i sånt som förut låg utspritt över golvet.

Puss å så!

Kommentarer
Postat av: hj

hemskt gärna sara!! :D

Postat av: e

längtar tills ikväll, ska bli myyyyyyyys =)

2009-10-12 @ 11:16:59
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback