The kids

Har haft massa grejer ja tänkt blogga om senaste dagarna men som bortblåst nu..
Har jobbat dagis igår och idag. Har trotsat sömnen. Lekt barn.

Imorrn ska jag med mormor till sjukhuset och under tiden ska jag och Sandra äta våran kära McDonaldsfrukost. Nu var det riktigt längesen vi gjorde det ;) haha! Ska bli gött.

Greklandsplanerna blev föresten inställda lika fort som dom blev fastställda. MKT skönt fast hade varit kul att träffa Christian. Istället får vi hoppas på lite annat jobb nästa vecka och under helgen bär det av till sthlm. Den här helgen ska spenderas med teater, jobb och bdayfirning. Trevligt, trevligt.


Och just det, LONDON BOKAT! Riiiiiiikti nice (Som vi för all del slutat säga nu, hahaha) med kära Cisen.
Sovplats och sånt där är ju inte kirrat men det löser sig väl!?!? 3-10 nov.



Kommentarer
Postat av: e

åhh London sounds gräjjt :D Va kuuuul... <3<3

Postat av: Reb

Haha... :) kom till Birmingham ist.. :P Ni kan sova pa golvet har!!! kram kram

2009-10-16 @ 10:48:58
Postat av: Sara

Ååh Reb!! Är det långt dit? Kan inte du komma in till London annars nån dag å träffa mig då? :D

2009-10-16 @ 10:58:57
URL: http://mangsbos.blogg.se/
Postat av: Reb

Haha... Kanske jag kan..:) Det tar val kanske 2-3 timmar... Har faktiskt inte varit i London nagon gang. Kanske kan fa Rich att kora mig! Hur ar det med dig annars.. Har du samma mail som forut??

2009-10-16 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback