Know what I want

Åh vad jag älskar hösten och den friska, kalla luften! Kan vara ute och gå hur länge som helst och bara.. andas! I Grekland var det så varmt så man aldrig kunde fylla lungorna och luften man väl fick i sig svettades man ut det dubbla. Här fyller man hela kroppen på ett andetag.
Okej förra veckan var jag så arg på kylan att jag lovade innerligt att inte stanna en dag mer än nödvändigt här i Sverige men idag är det annorlunda. Kanske borde hänga på Jennifer upp till Umeå?!

Jag är 21 år och vet inte vad jag vill i livet så jag får växla så här. Snart fyller jag 22 och då är jag säker på att jag kommer ha bestämda åsikter om precis allting!



Idag ska jag mysa med min älskling Ehlin. Det gillar jag. Jämt!

Kommentarer
Postat av: e

jag gillade också, tusen tack för boken :D SÅ MYS!!!!!! hihi... Pussss

Postat av: Andrea

Jag älskar verkligen också hösten :Dska vi höst-mysa lite ihop i helgen?

2009-10-26 @ 22:47:36
URL: http://andreadahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback