Since...

NU äntligen börjar jag återgå till mitt normala jag. Har verkligen inte kommit ikapp tiden. Men ikväll har jag sovit flera timmar, ätit massa ostbågar och kollat på Juno. BRA lördagkväll!
Så tänkte då också komma igång här igen, haha... Får se får se.

Sen jag "senast"(3 veckor sen) uppdaterade har jag :
-Firat påskafton hos Kristin
-Firat påskdagen hos kusinerna i Eskilstuna
-Varit i Grekland mån-mån, 14 dagar.
-Jobbat tisdag
-Pluggat, packat upp, packat ner onsdag
-Linköping tors-lör


Och lördag kväll är det nu och här sitter jag!
Btw, bloggen har fyllt 3 år! 24 april 2006 är första inlägget ifrån. Hurrahurrahurra!


Okej, ska se om vi kan få till några bildbevis på ovanstående också då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback