Where in heaven have you been all my life?

Gooodday!
Idag har jag jobbat på dagis mellan 7 och 11. Som tur va hade dom ringt redan igår så jag fick lite framförhållning iaf. Hade varit jobbigt om dom ringt halv 7 imorse! Hur som helst var det gött att jobba lite iaf.
När ja kom hem lagade jag jättesmarrig mat. Kyling, ris å grönsakswok.

Well, idag firar jag min doggy som fyller 7. På torsdag firar vi David som fyller 21 och strax efter det är det Carls tur. KUL med massa födelsedagar :D

Hoppas ni har en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du får gratta Ludde från mig :)

Postat av: E

den rätte för gynning var jag tvungen o se, inte sett nåt avsnitt, det var dock ingen höjdare. Nu är det ju DH för h*lvete :D Ses torsdag kanske btw? pusssssssssss

2009-03-03 @ 21:39:44
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback