Weekend.. Hurry... Pls....

Dagen har bestått av soliga promenader. Liten våldgästning av Ehlin. Våffelätning. Kalas!

Nu ligger jag här och gosar med hunden som luktar vanilj i skägget efter att ha ätit glass! I farmors knä, från tallrik, på bordet!


Tänkte att det varit dåligt med bilder här i bloggen på sistone så skulle slänga in en random. Men så random blev det faktiskt inte - bilden föreställer något jag delat med en väldigt speciell person. Många gånger! Och denna personen ska jag umgås med 24/7 from imorrn kväll. LÄNGTAR J!

Kommentarer
Postat av: Amina

Vem? Vem?

haha du och dina airheads...

Förresten, kanske är jag sist i hela världen att märka det här men jag såg att dem har mozzarella stocks på Max!!!!Visste du det?

Jag blev så excited att jag tog kort...Även om mozzarella sticks var mer din obsession:D

Dem var långt ifrån lika feta och friterade, only in the US baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback