Sprayt and a weekend in the G, B and G!

Mitt frånvarande de senaste dagarna har alltså berott på Göteborg. Där finns nämligen 2 av världens bästa människor; Anna-Ida och Pär! Vi, jag Ehlin Sanna Sofia och Robin, åkte dit på fredagkvällen och tog oss på egen hand hela vägen ut till lägenheten deras. Eftersom vi inte hade nyckel blev det häng där ett bra tag. Alla var så sjuukt trötta just då! Haha.






På lördagen blev det en lååång shoppingdag - och jag hittade, ingenting!!! Menmen, det gjorde inte så mkt för kvällen kom ändå och den blev riktigt lyckad. Trots att vi inte är vana tiderna. Bor man i en stad där allting stänger 2 skjuts ju allt liksom fram en hel del.







Söndagen bestod mest av tv-tittande men vi tog oss till slut ut för att få i oss lite mat. Sprayt och miniralvatten blandades med kebab! På eftermiddagen drog Forshagagänget hem men jag stannade kvar till tisdagen och hann bl a en mysig promenad längs hela inloppet, grekmat, Intersporthäng, gaissångövning med Pär och ännu mer häng i soffan.

Tacktacktack alla inblandade för en riktigt rolig och lyckad helg. Styrs snart igen? ;)


Kommentarer
Postat av: Robin

Tack för helgen :D Du får skicka lite bilder när tillfälle ges.

2009-03-19 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback