Sandrewskij

Hmm, va blogg verkar vara segt! Står att det ska vara nåt driftstop inatt så kanske det som redan är igång? Ja, då blire iaf inget flummigt nattinlägg från mig. Hahah.

Det blev bio tillslut. Och den var mkt bättre än vad jag förväntat mig. Man ska alltid gå på bio negativ så blir man glatt överraskad ;) Värst vad jag hängt mkt i k-huset på sistone. Kändes väldigt konstigt att den här gången vara en del av publiken. Det luktade Does your mother know that you´re out i hela lokalen.
Ett gäng brandmän på typ 10 stycken gick föresten ner i källaren strax innan bion började och kom aldrig upp. Vad hände där egentligen? ;) Sist var dom 15 stycken men då kom dom iaf upp! Haha..

Jaja, nu snackar jag med Sandra i tele och snart blir det kvällsmat och göra sig iordning för kvällen som damen i fråga skulle säga!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej men du hinner med ändå? du kommer på dope va?

Postat av: E

aah, efter lunchen, innan träning. Vi ringes, pööss

2009-03-12 @ 07:25:31
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback