S s s s s s Sunday

hej söndag!
Syns mitt inlägg igår om hockey osv? Det står att det är postat men för mig syns det då inte på bloggen...
GUD VILKEN GO VINST iaf.

Igår hade jag iaf världens mysigaste kväll med min Sandra. Vi kollade på Robinsson och sen satt vi på Score i flera timmar med mat, mat, mat och 100kg prat på det!

Idag har jag varit på handboll. Ehlins Forshaga spelade här i Deje och jag tyckte dom bjöd upp till en rätt bra kamp med tanke på förutsättningarna. Sen kanske i Deje spela med sitt bästa lag heller men hur som helst var det kul att se :D Har sett alldeles för lite handboll i år..
Nu har jag precis kommit hem från farmor där det blev söndagslunch. Hjortköttbullar - sååå gott!

Plugg och chill står på schemat nu så får vi se om jag tar mig till fif ikväll för lite tv kanske.
PUSS hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback