Update..

För varje dag man inte bloggar är det svårare att komma tillbaks, visst är det så? För man vill ju få med allt ändå. Så, vad har ja nu gjort?
I onsdags var jag hos Fredrik, fick lunch å hängde där. På kvällen var det revyträning och sen Ehlin/Top Modelmys här.
I torsdags jobbade ja mest hela dagen.
I fredags hade vi gäster här och på kvällen var det Lets Dance med forshagingarna hos Linda!
Igår jobbade jag, gick till mamma på SOS och väntade tills hon slutade, åt på Max och sen pratade jag framtid med Fille - as usual nowadays.
Idag har jag varit barnvakt och nu väntar jag på att få åka in till stan och träffa efterlängtade Bergie! Inte setts sen min hejdåfest för typ 1½ år sen(SHIT) om vi bortser från vimlet på juldan då ;)

Så är läget mina vänner. Jag har inte så mkt att säga för jag vet varken ut eller in om nånting just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback