Me

Ikväll har jag, David och MattiasM äntligen sett färdigt SAW-filmerna. Hade fyran och femman kvar. Men tydligen tar ju inte historien slut där så nu inväntar vi 6:an. Nån som vet när den är på gång?
Well, nu ska jag nog sova för imorrn tänkte jag gå upp och göra lite dans så vi har nåt och öva på när vi har lunchdansträning imorrn. Haha!
Imorrn börjar jag även skolan :D Ska bli skiiitroligt. Hoppas jag känner så efter imorgonkväll också. Jennifer ska börja samma kurs så det är extra skoj!
Godnatt på er :)



Matte, jag och David


Kommentarer
Postat av: Johanna

Från IMDB ang SAW VI



" Status : Pre-production

Comments : Filming will begin in March 2009

Status Updated : 16 January 2009

Note : Because this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely. "



Så det är ju inte helt säkert..

Men om det stämmer står det också att den kommer på bio i oktober i USA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback