Charlestown

Gokväll en snabbis!
Igår såg jag och Linda handbollen hos Michaela. Trevligt :) Håller med E, skumt att inte en enda "stor" bloggerksa nämner något om sport. Alltså intresset för att följa sport. Inte utöva yoga.

Imorse tog jag mig upp ganska tidigt(riktigt tidigt höll jag på och snooza btw, 5.45 typ haha) för promenad med hunden och sen åkte jag in till stan där jag gått omkring med Ehlin. Blev en liten festjacka i väskan! Innan jag åkte hem blev det även en fika med Hjalmar :D Så kul att ses!!!

Nu vill ja iväg och se Lets Dance i Forshaga men så är det ju herrmatch här i Deje at the same time... Svårtsvårt!

Gud vilket kul inlägg, bäst ja slutar så det inte går riktigt illa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback