AP1ers

Varit en riktig toppendag idag! Började hos Ehlin där jag blev bjuden på lunch. Riktigt gött - pannbiff och mos! Ska de va så ska de ;) Vi fick även ordning en del på dansen så det känns bra! Sen facebookdejtade vi och brottades med Ester i sängen.
Hem och vända hann jag med innan jag hämtade upp Jennifer och vi åkte till universitetet - började ju skolan idag! Jag hade verkligen jättekul :D Skulle vilja gå i skolan varje dag, haha. Vi var iaf knappt 25 pers och då var 7 av dom svenskar!!! Så det va verkligen folk från hela världen i det lilla klassrummet. Flera asiater.. Finland, Tyskland, Polen, Österrike, Spanien, Frankrike, Västafrika.

"And Jennifer is gonna have a biiiig party February 7th and everyone in here´s invited" hhahahah

Jaa, men onsdagkvällar kommer verkligen bli favvokvällar i fortsättningen om det fortsätter i den här stilen :)


All around the world...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback