The sky looks like the turkish flag

Jag som hade utlovat en bildblogg i och med nya kameran och allt. Har väl inte riktigt nått upp till det kanske... Mesta dels för att jag aldrig kommer för att ladda batteriet. Men nu är det på laddning för imorrn ska kameran med backstage på revyn såklart ;)

Hade jag haft med en kamera under fredagen hade jag tagit kort på:
- Min vackra farmor i hennes kök
- Det underbara morgonvädret på Mon
- Polisen vid mormor och morfar
- Min röra
- Kattmaten och chokladen jag gav till Maria och David
- Ehlin när hon dansade
- Ehlin och jag när vi sjöng i bilen hela vägen in till stan, va gör man inte när man inte har radio? (eller där hade jag nog filmat, hahaha)
- Michan och Sandra på H&M
- Min äckliga toast på Coffehouse of George(dom får nog inge fler chanser av mig nu :()
- Jonna på toan
- Kebabtallriken jag åt med extra allt
- Mig och Eleonor när vi nördade framför youtube
- Ellis in rap version!



Meeen.. bilder, en annan dag som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback