Smile for your life!

Är nog sugen på en ny kamera ändå. Min fungerar någorlunda men använder den ju verkligen inte eftersom det inte är kul när den ser ut som den gör, haha. Men man får väl se det som så att den blivit rejäl använd när den nu fått det skick den fått.
Har kollat på Sony Cybershot-T77 idag. Nån där ute som vet nåt om den? Den verkar helt okej men har dock dåligt batteri enligt reccensionerna. Och det vill man ju faktiskt inte ha. Speciellt om man är ute och reser och inte har tillgång till laddare varje dag.

Menmen, den verkar riktigt bra för övrigt och är snygg. Älskar brunt som färg på teknikprylar och faktiskt så finns denna i brunt. Japp, brunt eller svart får det bli. Eller va säger ni? (Sara med beslutsångest känner ni väl?)




Kommentarer
Postat av: Linda

Den där har ju jag! :O Fast kanske inte den exakta modellen, jag vet inte.

2009-02-06 @ 09:56:43
Postat av: Amina

ååh så snygg sara!Köpte du den?

Postat av: Amina

I see:D

Sara fan jag saknar dig!Hoppas vi får ses snart:)

Eller rättare sagt, we will!

2009-02-07 @ 14:44:55
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback