Random

I fredags var ja hemma å slappa för första gången på flera veckor. Mysigt med mor och far. Åt goda baugetter med räkröra, rocky roadglass och ostbågar. Zappade mellan På Spåret/Let´s dance. Att Kitty håller sig kvar alltså.. Men det är ju skönt att ha nån man inte gillar också så man kan hoppas på henne hela tiden. Dom andra gillar ja hela bunten tror ja, även om Morgan och George är favoriterna :) Lets Dance-nörd!!!

Igår lagade jag mat mest hela eftermiddan. Gäster här på kvällen med bl a David :) Senare delen av kvällen ägnades till utgång. Lite melodifestival i fif, konstig förfest i Haga och sist Nöjes - såklart. Vi är inte så mogna så vi går på Blue Moon än serrni ;) Väl därinne dansades det till stängning. Lämnade inte dansgolvet en minut, haha! Sjuk men trevlig biltur hem med ett gäng Dejekillar.

Imorse hade jag min sista barnvaktssöndag - skönt!!! Vi bakade tårta. Sen dess har jag bara sovit och kännt ett stort behov av godis men får la vänta tills bilen kommer hem halv 10. Då blir det jouren mina vänner!


Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Emma

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback