Forever 21

TACK så mkt för alla telefonsamtal, sms å facebookhälsningar ;) Jag har verkligen världens bästa kompisar. Och världens bästa födelsedag hade jag också!
Frukost och paket på sängen. Ehlin här på förmiddagsfika. Lunch med mamma - stuvade makaroner.♥ Bakade smörgåstårtor. Mormor, morfar och kusinerna från Eskilstuna här på middag. Revyträning plus revyfika. Och när jag kom hem vid 8 igen var det ännu mer folk här så bara att köra på tårta och tårta igen! Avslutade dagen med Gossip Girl och CHIPS!

Fick min älskade bruna kamera föresten ;) Vi kommer ha mkt skoj ihop! Så nu kanske det äntligen kan bli en bildblogg det här igen. Varit riktigt dåligt med sånt på sistone.



Idag har jag åkt pulka med kusinerna och snart blire dans i folkan med E.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis i efterskott sotnos!! puss och kram fran mig

2009-02-20 @ 05:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback