Sista gången i NYC!

Igår åkte jag för sista gången, detta året, in till city. Mötte Sonja men mötte även Hanna - orkanen!!! Den hade letat sig upp dit nämligen och det var väääärldens oväder. Vi gick från Penn till 27th st, 5th ave och eftersom jag GILLAR REGN vägrade jag ha paraply. Något jag ångrade grymt ett tag men när ja sen insåg att paraplyer inte hjälpte ett skit fortsatte jag att gilla regn och trotsa.

Så vad gjorde jag min sista gång i NYC?
- Åt cinnabon(tack A) på Penn Station och tittade på människor
- Gick på Museum of sex. Visste ni att delfiner penetrerar varandra i deras andningshål?
- Åt italienskt i Chelsea. Hamnade helt omedvetet på en av mina hosts favvorestauranger i hela city!
- Starbucks. En varm sådan!
- Sa hejdå till min fina, underbara kompis Sonja :(

    



HEEEEEEJDÅ NEW YORK CITY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback