Labour day!

Idag är det helgdag är och jag är kind of ledig! Fick sova ut och sen pratade jag med både Anton, mamma och kära Anna-Ida i mick.
Jag, Elyse och Jason har precis kommit hem från  en promenad till mormor å morfarns lägenhet. Svettigt i alla backar vill ja lova. Så underbart väder!!!

Så för att fira vädret och Labour day ska snart jag och den nya au pairen här i familjen; Hanna åka till Simone och ha picknick. Mysmys! Och KARIN, ja får inte tag på dig? Ring mig?

Och apropå Simone så skicka hon lite bilder till mig idag får den uuuunderbara river raftingen vi var på:

Före:


Efter: Fyyyy va sletna vi var då!!!


Mycket vattenaktiviteter här i bloggen nu!

Nee nu måste vi åka iväg. Simone väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback