Ben Harper - IF u wanna get in the moooood

Ojoj!
Joinade precis Banana Bungalow Pacific Beach - "Probably the Best Hostel in the World!!" på facebook. Sitter och läser wallet. Det verkar inte finnas en enda som inte hade The time of their life där! Så grym härlig atmosfär där alltså.... Och alla kort folk har lagt upp :D Och deras crew var fantastiskt! Jag vet inte hur mkt jag skrev om det men man fattade verkligen inte vilka som jobbade där och vilka som bara bodde för alla var en i gänget!

Ja, trots att toaletten var best of sunkig 2008 och vi inte fick sova många minutrar och trots att vi fick dela säng för att det var så liten golvyta att vår packning behövde en egen säng så ångrar jag inte en sekund att vi bodde där!

Nu ska jag bara hitta nån bild på R.F då... ;)









Nej det hittades inte. Lite annat istället.. Nu ska jag gråta några tårar och minnas tillbaka. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback