Song of today: I remeber you - Skidrow

Igår spelade jag Guitar Hero och tittade på Beverly Hills hela dagen. Ni vet sånna värda grejer. So fucking nice!
Idag var ja lite mer social. Jag gick långis med Andrea och cruisade lite med henne i Deje. (Fick bl a tillbaks mitt apotekarkort på Ica som jag tappat där förra veckan. TUUUR! I kassa 1 återfanns det :) Jag tog en sväng till Forshaga för att se att Ehlin styrde upp sitt kalas rätt! Och nu ikväll har lite familj varit här och vi mös med pizza och Idol! Bra shit ;D

Och nu är ju klockan faktiskt över tolv, meaning LÖRDAG meaning EHLIN 20 åååååår!
Imorrn/Idag blir det firning av henne, typ hela dagen. Ja planerar med 3 olika kalasoutfits! Dagskalas, förfest, utgång!

Mm, det blir en bra helg! Det känns fortfarande roligt att vara hemma :)



20 år ;D GRATTIS ÄLSKLING!!! ♥


 

Den här helgen kör vi på bättre vimmelbilder eller va säger ni? Haha!


Kommentarer
Postat av: E

hahaha snygg bild, snyggt planerat med tre outfits, SNYGG DU! puss

Postat av: andrea

det känns fortfarande roligt att du är hemma :)

2008-10-13 @ 22:57:29
URL: http://andreadahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback