Lets talk about...

Nurå?
Ehlin frågade HALLLÅÅÅ? men jag har faktiskt hängt med min farmor och farfar typ hela dagen förutom sovningen på förmiddan så mycket datatid har jag inte hunnit med - ÄN! :P
Jag blev även inspirerad av samma Ehlin att äta tacos ikväll! Hon äter ju tacos hela veckan hon :P Men tacos är nog det enda jag riktigt längtat efter som jag inte hunnit äta än. Korv stroganoff, stuvade makaroner och köttfärslimpa har ju faktiskt redan avverkats. En riktig tacokväll var VÄLDIGT sällsynt in the U and the S and the A.
Appropå USA har jag äntligen fått iväg ett långt mail till my family. Jag saknar dom så!! Egentligen är dom värda ett mail varje dag men det är svårt när man vill få till det bra...


Kommentarer
Postat av: E

sötsötsöt mössa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback