Taj taj Thai

Idag sitter jag mest och informerar Fredrik (Som befinner sig i Bangkok) om hur läget är i Thailand. Sån fakta verkar inte nå honom annars och jag tycker det är ganska viktigt. Vi vill ju ha hem honom - levande!

Väldigt lugn dag. Pysslat om mamma som är mkt sjuker.
Ikväll har jag varit på revyträning. Tänkte bara titta förbi och säga hej men det va så trevligt där och jag kan väl lika gärna sitta där och lyssna på sång som att sitta här hemma framför tvn! "Sista gången" på revyn -09. Intressant... 30-årsjubeleum. Själv är det 10 år sen jag var med första gången! Inte dåligt va?
Artisteriet fortsatte här hemma. Min bror fick ju en gitarr i 18årspresent som han gärna pillar på så vi har haft konsert! Ludde och så va publik :S Ehh. Mm!


Och här går det ju inte att infoga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback