See SAW Seen

Den här gången kan ja faktiskt skylla på att jag gjort en massa saker och att jag inte har suttit vid datorn!

Måndag: Långpromenad med mor, stan med Andrea, hjälpte faster med Davids Välkommenhemmiddag, och sen åt vi även den middagen :P
Tisdag: Bakade hela dagen hos farmor, SAW 1 & 2 med David hos Matte
Onsdag: Har varit hos morfar hela dagen. Lagat mat och läst tidningar för honom.

Sammanfattningsvs har jag alltså varit duktig och hjälpsam, umgåtts med min släkt!
Ikväll har jag även fått en snabbvisit av A-I mitt ute i gata! Hon åker till Grän Cän nu hon - gött! Första snön kom ju här idag föresten - apropå värme :S

Jag, Matte, David ska kolla igenom alla SAW-filmerna innan vi går och ser 5an har vi bestämt. Och nu har vi alltså kommit halvvägs i det projektet! Man kommer ju inte ihåg vad som hänt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback