Mitt Valborg!

Gud vilken segisdag det är idag. Knappt kommit ur sängen på hela dagen. Också är det jättefint väder ute så har allt dåligt samvete att ja inte ligger ut på altanen med en bok. Menmen, Doritos i sängen funkar ju också!

Helgen försvann på typ 2 sekunder. Förmodligen för att den va fullspäckad.
I lördags eftermiddag åkte jag in till NYC. Träffade Elin och Frida lite random på tågstationen och tog följe med dom. Vi mötte upp Sonja på Penn och åkte ner till Little Italy där vi mös på en trevlig restaurang hela kvällen. Karin med vän och Anneli dök även upp. Blev ett härligt gäng med svenska tjejer :D Som sedan utöksades med 3 danish guys ;D Åkte upp till 30e gatan där det var valborgsfirande. Mycket trevligt men där hade jag inte tid för fotografering nåt mer :P Haha. Träffade bland annat en fransk kille som bott i Sverige. Lite senare visade det sig Karlstad. Och ännu lite senare visade det sig Hagfors! Hahaha. Så han kände till Deje mycket väl! Oddsen på det?!?!
Sen tog jag och Sonja tåget hem och sov hos henne i några få timmar innan vi tåg bussen in igen! Hahaha, shiet va mycket åkande det har blivit den här helgen... Väl i city igen mötte vi upp Jennifer och Rebecka! Det var förmodligen Rebs sista dag i NYC innan hon åker hem så vi sovernirshoppade på Times Square och 5th ave. Mina pengar var slut annars hade jag gärna avslutat som Jennifer gjorde med hela fyra klänningar på Forever21!


Menmen, det var slutet på den ordentliga uppdateringen! Nu borde jag väl försöka ta mig ut!! UT UT UT! PUSS


   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback