God Morgon!

Jag beundrar dom som lyckas slänga upp typ 4 kort på sig själv under dagens olika aktiviteter. Skulle jag orka ta ett kort nu liksom? Och vad skulle det vara på?
I och för sig skulle jag vilja tagit ett fint kort för 15 minuter sen när himlen var full med såpbubblor utanför vårt hus. Jag hade fullt sjå ska ni veta. (Hur stavas sjå?) 10 ungar som sprang omkring och spräckte dom där bubblorna. Jag hann nästan inte med.

Det är inte sant att jag ska träffa Sandra och Michaela imorgon. Det kan det väl inte vara?

Dagens planer:
- Napa
- Städa, lägga undan barnens kläder
- M-town med Karin
- Jobba
- Beroende på när Rebecka slutar.. Följa med familjen på middag eller hänga med Reb hela kvällen.

Yes men vi säger så! Puss å sånt

Kommentarer
Postat av: Helen

Jäklar vad häftigt att träffa dom igen efter så lång tid som du har varit borta! :) Ha det bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback