En ny dag

Igår gick Elyse runt och var orolig för mig. Hon sa att jag såg så ledsen ut, och det var ja. Men inte syntes det väl? Hon är allt en bra människokännare ändå min hostmum! Idag är allt lite bättre. Solen skiner och jag har fått sova ut. Men jag har fortfarande inte hört nåt från Michan å Sandra? Har ni kommit hem väl? Vet någon nåt? Vet att båda hade fullt upp med jobb och kurser direkt dom kom hem så jag förväntade mig väl inte så mkt heller iofs :)

Nu har jag jobbat några timmar men fick sluta tidigt! Andy tog med killarna ut på nåt. Alltid lika skönt när Elyse är bortrest för Andy pallar inte att vara hemma utan hittar på nåt med dom :) Jag ska istället åka och träffa Lovisa! Trevligt trevligt.

Well, vi hörs! Eller hur?

image817

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback