Basket å så..

NU är jag klar med min marknadsföringskurs och det är så sjuuuukt skönt! Bara att invänta betyget då...
Annars har det inte hänt så mkt. Måndagar är rätt sköna för då tar jag Jason till basketträning. Sitter där en timme, hämtar mat och sen äter vi middag och sen är jag oftast klarjobbad :) På basketen hade jag även ett trevligt samtal med Linda. Mycket fram och tillbaks om vår "sista resa". Svårt att veta vad som blir bäst, hur länge man ska va borta å så...
Sitter och tittar på Gossip Girl. Som jag skrev förra veckan är det SJUKT spännande! Nästa vecka är det tydligen säsongsavslutning så kan ju bara tänka mig hur det avsnittet är. Sandra och Michan.. ni vet vad vi gör nästa måndagkväll alltså ;) haha!
SNART KOMMER DOM!

Puss å hej.. Nu måste ja koncentrera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback