Helgen...

Orkar faktiskt inte, vi copar lite!

Påskafton
På kvällen träffade jag thailändskan Gift. Vi åkte till Dinern och jag åt en stoor Gyrostallrik medans hon pillade lite i en skaldjurstallrik. Hon frågade hur mycket jag hade gått upp egentligen eftersom att jag äter så mycket. Jag hann äta upp min mat PLUS en efterrätt innan hon bestämde sig för att lämna halva sin huvudrätt.
Skyndade mig hem efter middagen för att hinna umgås lite med familjen och planera söndagen. Kom hem halv 9 men då var huset redan släckt och allt var tyst!!!
Påskdagen
Gick upp runt 10 för att fråga om Elyse kunde skjutsa mig till tågstationen osm dom brukar göra på söndagar. Men idag var dom inte hemma! Dom hade tagit båda bilarna och åkt jättelångt ;/ Men vid halv 3 kom jag iaf in till the city där jag mötte upp Sonja och senare en svensk kille. Vi gick till FIKA där jag åt smörgåsen Karlstad och efter det gick vi till central park och bara NJÖT av vårsolen. Hittade en stenplätt och sen låg vi där flera timmar. Underbart!
Annan dag påsk
Idag har vi ingen helgdag här så allt är back on track. Upp och jobba klockan 7, handlat skivor att bränna ut mina kort på, ta Jason till basketträning och sen åt vi på Wendys och åkte hem i rusningstrafiken - underbart det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback