Grattiiiiiiiis grannie!

Idag fyller min kära farmor 70 år och jag fick precis ett telefonsamtal från kalaset där dom lät telefonen gå runt. Önskar faktiskt jättemycket att kunde vara där. Känns verkligen som man missar något och jag vill veta vad som skrattar åt i bakgrunden och jag vill skratta med dom... Jag vill spela kulspelet med Anton och Simon och jag vill prova nya kuben. Jag vill äta Marias fläskfilé och potatisgratäng.
Vi har iaf skickat lite bilder på varandra fram och tillbaks. Idag har jag på mig en klänning jag fått av henne och den här fick jag:

image667
Kolla va tjock Ludde blivit eller är det bara all päls?! Han hade visserligen varit där sen 10 imorse. Och gäster hela dagen betyder bara en sak för honom; mat mat mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback