Dålig förlorare!

Gahh! Får man vara en riktigt dålig förlorare mot barn? Jag låtsas som ingenting men sen lägger jag in en liten extra hård knuff mot Ethan ibland för jag är så sur och han är så dum! Vi var ute och spelade basket och för en gångs skull ledde jag STORT. Då börjar han helt plötsligt "hitta på"? massa regler som jag inte vet stämmer eller inte. Så jag har ju inget att sätta emot. Iaf jag gör faul hit och dit eller så gör han faul så jag måste ta straffskott och det gör han bara för att han vet att jag aldrig sätter straffskott.
Nej FY vad livet är orättvist ibland.
Föresten så vann jag 20-18, men sen hitta han på att vi skulle spela till 22 å då vann han! =////////


image652

Kommentarer
Postat av: jen

vet du vad, jag är dålig förlorare mot Nicholas även om jag Låter honom vinna..så känner jag hur tävlingsmänniskan inom mig brottas med att förlora, vad knasiga vi är. Men fusk att han fuskar!

Postat av: E

HAHHAHA va du är söt älskling :D p.s jag tycker deras pengar ser ut som leksaker.

2008-03-21 @ 17:23:01
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback