Anekdot

Bara en liten rolig grej innan vi stänger fabriken (????) för idag!
Igår åkte jag och Jason bil och som alltid ville han lyssna på Disney Channel men efter ett tag blev han så inne i sitt DS så jag satte på min(Ethans) svenska skiva istället. Och som jag säkert berättat förut var den första kommentaren när jag satte på den skivan i september "What the hell is this?". Därför har jag inte spelat den nåt mer för ungarna. Men jag började zappa lite bland låtarna när Jason plötsligt utbrister. "Nooow! I LOVE that song. Go back!" Då ville han helt plötsligt lyssna på en The Hives-sång :S Jag klagade inte och vi åkte vidare...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

haha, vi som pratade om det häromdagen att de inte verkar gilla dina grejer ;P men nu så kanske det är påväg mot en förbättring? får hoppas det i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback