And the cat wished that it was a bee!

Nu har jag precis kommit in från en långpromenad. Faktiskt det längsta jag gått här hittills. Jag gick (mest för mina egna anteckningar) ner till R. 10 och Depasquale, upp tillbaks och till parken där jag körde styrka och tittade på män som spelade basket. Drack mitt gröna iste som smakade piggelindrink och solade i den gassande solen. Mycket trevligt. På tillbakavägen fick jag sånna fruktansvärda skavsår men jag provade att springa och då kändes det inte alls! Förmodligen för att man sätter ner foten på annat sätt? Så iaf fick det bli springa hela vägen tillbaks.

När jag kom tillbaks hade jag ett brev som väntade på mig på köksbordet. Från älskade Ehlin! Va glad jag blev! Även om det va skrivit några.. hrrm, veckor sen gjorde det iiingeting! Blev också påmind om ett annat minne som jag hade glömt bort! Nämligen diskussionen vi hade om när man egentligen ska ta av solglasögonen när man går på bussen! Dilemma ;)

Sitter och försöker hjälpa min kära kusin David och min kära kompis Mattias som fyller 20 år idag (!!!!!!!!) med skjuts in till stan. Så snälla, sabba inte Mattes b-day. Var chaufför!

image671
Mattias, jag och Dave!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback