Utkast: Tjabba bloggen ...

Tjabba bloggen :D
Visst äre lite jobbigt med hela den här PublishMegrejen? Eller adressen kommer längst ner i listan för mig så det suger :P
Försöker få kontakt med min mor å far idag också men dom verkar totaldissa mig den här veckan :( Inge schysst ju!

Igår träffade jag Simone. Riktigt najs för hon pratar typ värmländska :D:D Hon säger mäj och däj och värmländsk L och SCH. Hoppas hon smittar av sig på mig. Har verkligen tappat min dialekt jättemycket och det tycker jag är synd för ja tycker värmländska är så fint... Vi satt iaf på ett café i M-town och snackade tills dom fick köra ut oss!
Idag har jag också varit i Morristown. Idag för att luncha med Karin. Jag FICKPARKERADE (Som jag inte gjort på riktigt sen jag gjorde det på körlektionen) och allt gick jättefint. Vi kom på att vi hade mer gemensamt än vi trodde. Hur många från Norrköping känner liksom till Forshaga, Arena och Norrman? Allt på samma gång ;) Haha! Ehlin o A-I, det här måste utredas!

Nääe, allt för nu. Jobb snart. Ikväll soft. Pengar slut. Lön imorrn!

Kommentarer
Postat av: E

jag kommer inte iiiiiin på bloggen..orkar inte anstränga mig heler,får bli när jag är i hederliga forshaga igen. MISS YOUUUUU PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback