Can you hear the thunder baby?

Sent på lördag eftermiddag åkte jag med på Ethans baseballmatch. (Pluspoäng!) Det var så sjuuukt klibbigt ute. Alla föräldrar började med att sitta ned i varsin stol för att titta på matchen men en efter en reste dom sig upp och ryggarna var HELT neddränkta av svett. Så efter ungefär halva matchen var det ingen som satt ned längre :P haha!



Ethan is pitching!



Efter matchen mötte jag upp söta Simone och vi åkte till Mt Tabour för Mexikanskt (igen!) på Rattle Snake Café. Vi trotsade värmen och intog uteserveringen eftersom att man fryser ihjäl inomhus pga alla AC´s. Man behöver väl inte överdriva?! Många skratt och många förvirringar med manliga servitörer. Hur lyckas man alltid? :P Åt jättegod förrätt och sallad så när väl varmrätten kom igen var det fullt i min mage. Men vi kämpade ändå. Mitt under middagen drog det in ett tjooockt molntäcke över himlen och det började åska och blixtra. Jättemysigt till en början men när det började spöregna vart vi intvingade :/
När vi var färdiga på RattleSnake åkte vi till Starbucks för lite mer tjöt. Mina hostparents tjötade också med mig under hela kvällen för att strömmen hade gått där hemma. Så ungefär 5 sms och 3 telefonsamtal senare hade vi kommit fram till att strömmen var tillbaka och jag kunde gå genom garaget och jag kunde sätta på larmet.

Hann även med ett besök på Shoprite och mera tjöt på stationen innan jag sa hejdå till Simone. Åkte jag hem och hade ett långt samtal med kära Jizzle. Då somnar man bra sen!





Tjockaste ostlagret eveeeer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback