Svammel - Jag vill också!

Det bara kryllar av studentinlägg i allas bloggar. Jag får väl bidra med ett jag också. Ikväll har jag tråkigt och vill bara va hemma och smida planer inför den svenska, fantastiska(?) sommaren.
Jag tittar i A-I´s och Ehlins fotoalbum om och om igen och skrattar och gråter.
Den här tiden för precis ett år sen var verkligen, klyschigt men sant, den bästa i mitt liv, än så länge!
Åh jag saknar så att inte ha min "bildbank" men alla tusen bilder från åren som gått. Är ju hemma på datorn dom finns. Men här är iaf bilder som jag publicerat på bloggen förut.
Saknar er allihopa!


Älskade Anna-Ida


Goaste Jacob, Patrik, Petter, Emil, Hjalmar


Sötaste Sofie


Bästaste David


Härligaste klassen


David och jag!



Finaste Ehlin, Anna-Ida och Amanda


Och dom coolaste på balen - Malin och Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback