Mår braaaa

Dagarna fortsätter att rulla på bra! Kanske är det vädret. Först var det för kallt, sen för varmt. Nu är det lagoma 30 grader och alldeles lagom vind :) så skönt så skönt.
Idag följde jag med Elyse och lämnade cupcakes till Jasons klass. Eftersom Jason fyller år på sommarlovet ville han fira nu innan - och visst fick han det! Sen lunchade jag med Karin i Morristown. Som vanligt! Haha. Tradition. Vi provar nya lunchställen varje gång men efterrätten äts alltid på Ritas. Där blandar man några glassorbéer med mjukglass. Skitgött ;D
Nu blire snart jobba i några timmar och sen ska jag titta på Ethans semifinal i baseballigan. Okej att det är en tråkig sport men det är riktigt spännande nu! Förmodligen joinar Simone mig så det blir kul att inte sitta själv :)

Och imorrn är det äntligen heeeeeeeelg :D Ska bli så gött! Hoppas hoppas att Jennifer vill pallra sig ända hit bort och hänga med mig. Kommer sakna henne så när hon åker hem ;/ Men vi kommer absolut ses igen i Swedenland!
Sverigematchen på lördag ses i NYC och eventuellt jobb på lördag. Vi håller tummarna för att Ethan vinner imorrn - då spelar han på lördag kväll och jag behöver inte jobba :D hihi!

Nee.. nog för mig just nu. Hörs ikväll! PUSS kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback