Helgen!

Va dåligt det går här. Får skylla på vädret.
Men den här veckan ska det bli mer!

I fredags var jag med min Au Pairgrupp plus Karin och tittade på Sex and the City premiären. GAAALET var ordet. Flera hundra crazy kvinnor köade och ruuusade in när dörrarna öppnades. Här i USA är det inte bestämt på biljetten vart man sitter så det är först till kvarn liksom. Och jag och Karin var en aaaningens sena så vi fick platser på den näst första raden. Och det är inte heller som i Sverige.. Dom tre första raderna är liksom för sig själva och mer plana. Kanske för handikappade? Man hade iaf mer space för benen. Men vi tittade uppåt och helt plötsligt såg vi dom andra Au Pair-tjejerna och två tomma stolar i mitten utav dom. Sprang upp och frågade och då visade det sig att dom paxat dom åt oss. Så från att ha suttit på absolut VÄRSTA platsen fick vi Kingplatser på näst översta raden. Och filmen då? Ja man behövde ju inte ha sett serien. Den var jättebra :)


Finaste klänningen



Efter bion mötte vi upp med Jennifer som kört hela vägen till mig så sent på kvällen. Vi åkte till Applebees och åt sensen middag. Mycket trevligt.
Morgonen därpå sa jag hejdå till Jen, firade Andy lite och satt och skrev uppsats i ungefär 6 timmar. Sen kom Jennifer hit IGEN :D:D Då var vi sjuka och degade bara på Dinern och såg på film hemma hos mig. Dagen efter hade vi världens mysigaste picknick vid en Members only lake. Riktigt härligt att bara ligga där i solen men till slut fick vi nog och åkte hem hit på en trevlig barberque. Lax, kyckling, korv och hamburgare!





Vi hade köpt hallon som vi hittade den här lilla godbiten i!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback