Go Sweden!

Ikväll har jag varit på Ethans baseballmatch. Brukar oftast vara tråkigt och jag brukar bara stå ut max 3 innings, men ikväll har jag diskuterat svensk sport hela kvällen med en snubbe.
"Oh it´s so sad that both you and Aaanika Sorennsteam are leaving us" 

I vilket fall som helst har jag hela tiden varit inställd på att det är såklart Sverigematcherna från EM visas på tvn men denna snubbe trodde inte det så nu har jag fått kolla upp det. Och jojomen. Jag hade som tur va rätt :)

Tuesday, June 10, 2008
14.15 ET Greece vs Sweden ESPN2

Saturday, June 14, 2008
12.00 ET Sweden vs Spain ESPN2

Wednesday, June 18, 2008
14.45 Russia vs Sweden ESPN2

Det här ser jag MKT fram emot. Spanienmatchen ska även försökas se på ett ställe i City med massa svenskar. Härligt! Killarna har Sverigetröjor och jag har en Sverigemössa... Dom MÅSTE titta på här alltså:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback