?

Jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller om det är fruktansvärt störande.
Idag var det nån snubbe som kom hit och grejade lite. Haha - jag vet inte vad han gjorde här egentligen. Men när han lämnat huset och vi tittade på TV och det ringde, då kom det upp en ruta i vänstra hörnet innehållandes namnet på personen som ringde. Hängde ni med? Detta kanske inte är något revolutionerande men jag har aldrig sett det förr. I början var det kul och jag tänkte vad bra - nu behöver man aldrig gå dom där metrarna till telefonen för att se om man ska svara eller inte. Men när man sen tittar på en spännande match eller en bra film, då vill man inte ha rutor som ploppar upp för jämnan.

Det var allt. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback