Dålig början på helgen

Å vilken pissstart på denna fredag. Upptäckte precis att det va fredag den 13e så kanske är det därför...
Igår var Jason en riktig skitunge. Lyssnade inte på mig alls och ur hans mun kom bland annat fucking shit. Det är INGET 5-åringar säger i detta land. Visst att vuxna använder det för jämnan men barn får absolit inte säga det. Men igår var det inget som kunde stoppa mig. Jag var på så bra humör!
Imorse var en annan historia. Han delade inte med sig av sina leksaker vid bussen så jag sa att han inte fick leka med dom mer. Då fick han damp och började gråta och sa att han vägrade gå till skolan. Så han sprang därifrån när bussen väl kom så alla föräldrar och barn som satt på bussen fick vänta på oss när jag typ släpade honom på bussen. Å han skrek och slogs och grät. Till slut på han på och åkte iväg men ja mådde så dåligt när ja vet att han åkte gråtandes till skolan :/
Elyse ringde dit och bad dom kolla med Jason så han var okej och han hade kommit skrattandes till skolan och sa att morgonen hemma var bra. Tur att han redan har glömt det! Det har inte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback