En fucking aweeeesome day!

Idag hände något fantastiskt.
Först åkte vi mil efter mil genom skog, gröna ängar med betande kossor och det var 10 minuter mellan varje hus. Jag trodde jag befann mig i Sverige och det kändes bra. Till slut kom vi till Ethans sleepawaycamp nånstans i ingenstans i Pennsylvania. Det var sååå kul att se Ethan igen!
När vi kom fram till killarnas bunks möttes jag av en vägg jag tidigare inte sett här i USA. En vägg av SNYGGA KILLAR. Jag tänkte "Är vi i Sverige på riktigt?" Men det var bättre upp.
Det var HETA engelsmän med världens finaste dialekt och korta tennisshorts och blonda kaluffser och dom sa Pardon och dom spelade rugby och dom spelade riktig fotboll och dom pluggade till lärare och dom hade världens vackraste ögon och dom var tennisproffs och han hette Nathan...
Alltså, jag vet inte om ni förstår.. Men killar av DEN sorten finns vanligtvis inte på denna sidan atlanten. Och jag dog lite. Och jag dog ännu mer efter det här:

- And this is Sara, our Au Pair, she´s from Sweeeeden.
- Oh, okey, thats cool.
- Eheee, ehhe, GO EUROPE! (Gör peacetecknet)


Bilden har ju ingenting alls att göra med texten men den är i alla fall från idag..

Kommentarer
Postat av: E

hahahahaha jag älskar dig! PEACE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback