Butter_tjej_tjugo

Igår var jag på Yankeematch och det var grymt! Vi kom när ungefär hälften hade spelats och det var alldeles lagomt. Mycket bättre än Metsmatchen - förmodligen för att det då var svinkallt och regn i luften..

Den här kvällen är skit. Jobbar.. Vi bråkade om vad vi skulle äta och det slutade inte alls bra. Haha. Nu mår ja bara illa av allt ja åt. Han har sleepover i min källare. Vi hade disco och det var kul. Sen somnade både till Mumien som vi kollade på så nu sitter jag här och gör ingenting! Känns så ovärt när jag vet att det finns så bra platser att vara på ikväll. Både hemma i Sverige och här i trakterna!

Men, man kan väl inte förvänta sig att varje dag ska glida som man vill.

Sämsta Saradagen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback